söndag 21 april 2013

Fynd från årets första veteranmarknad i Degeberga

En ram till en röd Dakota från 69 - tyvärr bortsågade fenders. En ram till en ljusblå Alabama - mycket tidig 61:a - det var därför jag slog till, en treväxlad motor, en hel låda med delar till MS50 - många NOS. Det blev inköpen från årets första veteranmarknad i Degeberga 2013. Om man ska säga något, marknaden var liten, det fanns tre säljare som man kunde handla av, resten hade bara skit eller var uppe i det blå med sina priser. Nu väntar Höör i början på maj och sedan dröjer det till den 21 september innan det är dags för höstmarknaden i Degeberga. Några andra marknader är det inte lönt att åka till.

3 kommentarer:

  1. Hej nu är det snart vår,hoppas det kommer lite värme,vi har våra kamper på tradera ser jag,ibland tröttnar jag,men sen vaknar det lite intresse,mvh staffan i karlskrona,

    SvaraRadera
  2. Ha jag förlorar alltid. Den grå Alabaman blir dyr för dig om du ska bjuda över. Funderade ett tag på den blå automaticen men avstod när jag såg att du lagt bud snällt eller hur .....

    SvaraRadera
  3. Ha ha,jag tror inte jag bjuder mer på Automaten,men tar den för 3000 kr,mitt hjärta klappar för Alabama,är nog åldern,45 år)sen är den ju i karlshamn,då har jag nära,/Staffan,

    SvaraRadera

Skriv här om du vill kommunicera med mig. Du kan också mejla till puchdakota1966@gmail.com

Leta i den här bloggen