fredag 22 juni 2012

Tomos Sport 62 - en sådan vill jag ha

Jag har länge sökt efter en Tomos Sport 62. I mitt tycke en av de fräckaste mopparna tillsammans med Puch VS50 S. Men Tomos Sport är vassast. Här nedan en bild från en broschyr och ett exemplar som är renoverat och ägs av Tomislav Pribanic i Kroatien - bilden hittade jag på den alltid lika intressanta sajten www.mo-ped.se Jag äger en ram och en framgaffel. Alltid en början. Läser någon den här bloggen och har ett vrak i någon loge - kontakta mig.

2 kommentarer:

  1. Hejsan titta på tradera. Jag lagt ut en 👍👌

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var 11 år sedan jag skrev det inlägget. Då hade jag ett riktigt garage och alltid 15-20 moppar. Nu har jag inget garage och söker ständigt efter möjliga förvaringsplatser för samlingen. Svårare att hitta säker förvaring med dagens brottslighet än att köpa fler moppar. Så jag önskar dig lycka till.

      Radera

Skriv här om du vill kommunicera med mig. Du kan också mejla till puchdakota1966@gmail.com

Leta i den här bloggen